Lájkold és oszd meg a Facebook oldalunkat!

2014. július 24., csütörtök

Kedves mindenki, aki olvassa a blogot! Mióta a Csepp-Csepel facebook oldalt olyan fantasztikusan vezeti Dobos Attila és Orsi, megfeledkezem arról, hogy talán vannak olyanok, aki a blogot olvasná, de a facebbok oldalt nem! Szíves elnézést! Febr.19.: Farsang együtt az AMI-val Jan.,febr.,márc.-ban a rendes próbák mellett rendkívüli próbákon készültünk a TRT Fesztiválra, melyre ismét meghívta a török TV az együttest, s mely ezúttal Gaziantepben került, az előzőekhez hasonlóan magas színvonalon, megrendezésre ápr.13.-24.-ig.A delegációt Balázs Dániel a TV Híradó munkatársa kísérte. A programról röviden: 13.-án repültünk Isztambulba, ahol átszálltunk helyi járatra, s megérkeztünk Gaziantepbe. A Külön buszunkkal mentünk az iskolába, ahol vártak a családok és az iskola vezetősége. 14.-én megnéztük az óvárost, majd próbáltunk az iskolában 15.-én Egy tanórás bemutatót és játszást népi játékokból tartottunk az iskola 300 fős színház termében, majd ismét Gaziantep nevezetességeivel ismerkedtünk. A vendégfogadó szülőkkel és gyerekekkel dörner kebabot ebédeltünk egy szép étteremben 16.-án Fogadta a delegációkat a város kormányzója, majd jártunk a "mesepark"-ban, s részt vettünk a Fesztivál 42 résztvevő országával együtt a menettáncban 17.-én Erdély Simon és Sári n hajnali 4-kor különrepülővel /a többi ország képviselőjével együtt/ Ankarába repült, megkoszorúzták Atatürk síremlékét,a köztársasági elnöknél, a TRT elnökénél, de a miniszter elnöki fogadáson csak a gyerekek vettek részt, mialatt az együttes vezetők a TRT székházban beszélgettek. A többiek barátság napon játszottak, szórakoztak, ismerkedtek. 18.-án Meglátogattuk az Állatkertet, a Mozaik Múzeumot. Ebéd után a Csodák Palotájában, s a csillagvizsgálóban jártunk, majd az iskolában próbáltunk 19.-én a gyerekeket a családok vitték minden felé. Az együttesvezetőt, a tolmácsot és az elmúlt évi csoport kísérőnket Zalán izmíri "apukája" vitte el kirándulni:ibisz rezervátumba, pisztácia ültetvény nézőbe, San Urfa sziklába épített várost megnézni, csónakázni Firat folyón Halfeti elöntött várost megnézni, megkóstoltatni velünk Yüzer étteremben a helyi hal specialitást. Mindezek után a Hotelban együtt néztük a Fölszállott a páva döntőjét, melyben a Csepp-Csepel egykori táncosának Fundák Kristófnak és Kaszai Lilinek drukkolhattunk a győzelemért! 20.-án Bemutattuk Kalmár Sándor rábaközi koreográfiáját egy kultúrházban együtt más csoportokkal, nagy közönség előtt, óriási sikerrel. A TV ezt is közvetítette! 21.-én egész nap a stadionban, az élő adás színhelyén voltunk, barátkoztunk,névjegyet írtunk és osztottunk, játszottunk, próbáltunk,néztük a többieket. 22.-én kb. ugyanez történt. Ekkor tartották a főpróbát! S a háttér és a "só" története épp az elöntött,és a helyette épített város és élete török artista és balett táncos fiatalok közreműködésével! 23.-án Gála Interviziós adás, este értékelés, gartuláció, újabb meghívás 2015.-re! 24.-én 7-kor gyülekezés az iskolánál, könnyes búcsú!..., s 15,35-kor érkezés Budapestre! A szülők a négy tájegységből való tulipán csokros logót zászlóra hímezték! Gyönyörű lett! Márc.15.-én a két együttes CSEPEL ÖRÖKSÉG kitüntetésben részesült!, melyet oklevéllel köszöntünk meg azoknak a szülőknek, pártolóknak, akik segítették az elmúlt 35-40 évben az együttesek munkáját! Ugyanekkor a két együttes vezetője CSEPEL SZOLGÁLATÁÉRT kitüntetést kapott. Ápr.26.-án A "Múzsák Szigete" rendezvényen a Kis-Csepellel 45 perces műsort adtunk. Máj.18.-án Múzeumok Majális" A Nemzeti Múzeum kertjében együtt minden korosztály Máj.30.-án Az ÁMK Sportcsarnokában év végi Gála, Cseppecskék is. jún.16.-én évvégi Koktél-Party Jún.19. Tűzugrás Jún.20. Műsor a Városgazda Intézmény dolgozóinak, kísér a Kalács zenekar Aug.20. Fellépés a Mesterségek Ünnepén és Csepelen a Daru dombon