Lájkold és oszd meg a Facebook oldalunkat!

2012. március 27., kedd

önkéntest keresek

Van már annak nyolc éve is, hogy Szommer apuka és Antal apuka beszélt valamiről, amit nem is igazán értettem, de semmi jónak nem vagyok elrontója, tehát mondtam, hogy jó!...
Biztosan eltelt egy-két év úgy, hogy nem láttam, nem "mentem föl a blogra", míg nem egyszer a számítógépen asztalára került a Csepp-Csepel blog, s csak rá kellett " klikkeljek", s olvashattam mindenféle bejegyzést, láthattam képeket, videókat, amit ez a két lelkes, hozzáértő apuka alkotott!
Igazán akkor ragadott meg ez a dolog, amikor a fotó a MACIról, és arról a gyermekről, aki megkapta, fölkerült a blogra!
Magam is megtanultam, hogyan kell új bejegyzést készíteni!
Azonban egyszer csak feltűnt, nem jelennek meg videók, képek a blogon! Hát igen, Szommer apuka harmadik gyermeke is kinőtte a Csepp-Csepelt!
Majd az tűnt fel, hogy a fotók sem jelennek meg a blogon! Hát igen! Antal apuka nem tud ott lenni minden próba végén..., s nagyobb feladat hevíti:Létrehozta a csepelineptanc honlapot!!!
Mindenesetre minimum forró köszönet illeti őket eddigi önkéntes és magas színvonalú munkásságukért!
Így hát keresek lelkes hozzáértőt, aki a fotózna, videózna, s föltenné a blogra!
Vagy nekem kell továbbfejlődnöm?!
P.Sára együttesvezető

Nincsenek megjegyzések:

Pálvölgyi Kristóf a plakáton!

Akadályverseny - Orsi

Tábor beszámoló - 6. nap

Tábor beszámoló - 5. nap

Tábor beszámoló - 4. nap

Tábor beszámoló - 3. nap

Tábor beszámoló - 2. nap

Tábor beszámoló 1. Érkezés

Hazaérkezés

Búcsú a családoktól

Piknik a Vörös folyó partján

Zelve

Felvonulás

Karaván seraj

Közös vacsora

Utchisar naplemente

Teve szikla

Városnézés

Felvonulás

Gála

Ünnepség Nevsehirben

Kaymakli

Előadás a városközpontban

Hangulat képek

Fogadás a palotában

Az elnök megajándékozása

Képek a próbáról

Erdogán köszöntője

A múzeum és a kert

Az Atatürk Mauzóleum

A szálloda

Utazás Ankarába

Látogatás a kormányzónál

Felvonulás videó

Fesztivál hangulat

Fesztivál megnyitó

Kerámia múzeum

Városnézés

Tevegelés

Göreme

Goreme

Egy fantasztikus nap

Néhány fotó...

Ismerkedés

Az együttes köszöntése

Az együttes köszöntése

Nevsehirbe érkezés

Nevsehirbe érkezés